Diskaun Promo 99 Nak Tamat Dah, Grab Sebelum Terlambat!

 


Ingat tarikh ni ye 30 September 2020. Maka akan tamatlah Promo September 2020 ni. Rugi gilerlah bagi sesiapa yang belum grab promo ni sebab sangatlah JIMAT!

Sepanjang pandemik Covid-19 yang masih belum reda ni, CikYam faham ramai yang nak berjimat-cermat. Lagi-lagi kalau ada yang hilang sumber pendapatan. Memang sakit sangat bab kewangan ni. So ketika ada promosi macam ni lah, kena grab. Time Covid-19 pun kita tetap nak jaga penampilan kan?

Sebab itulah HQ Haus Cosmetics cuba membantu selagi boleh. Antara yang HQ bantu adalah memberikan promosi secara diskaun hebat meletops kebabom ni. Memang murah sangat RM99 ni apatah lagi dapat free postage pulak tu.


APA YANG DISKAUN TU?

Haaaaa tengok poster cantik ni ye! Cepat PM CikYam kalau nak grab sementara masih ada peluang ni. KLIK SINI.



PERTAMA: Ini serum blood orange. Sangat best dipakai pada waktu malam. Sapu sikit malam sebelum tidur. Esok pagi, kulit terasa lembut je. Sangat sesuai untuk mereka yang kulit kering dan normal. Kalau kulit jerawat, CikYam tak sarankan pakai serum ni.


KEDUA: Ini set paling meletops. Ada foundation, ada magic lipstick atau lipbalm dan ada lipmatte. Best! Best! Best! Siap dapat puff tau!


KETIGA: Bagi yang suka pakai skrub, ini peluang korang dapatkan dua tiub skrub yang boleh dipakai hari-hari ni. CikYam pakai seminggu dua kali skrub ni.


KEEMPAT: Bagi korang yang kulit sensitif, ini wajib korang grab. Jimat yakmat!


KELIMA: Sabun ni sangat best. CikYam pakai sabun ni setiap hari. Kulit kering dah makin lembap. Kalau baby ada ruam pun sesuai pakai sabun ni tau. Seketul sabun ni CikYam potong 2. Haaaa jimat!

Nak dapatkan promo RM99 ni? KLIK SINI.





Catat Ulasan

0 Ulasan