Nak Diet Sambil Jimat Sehingga RM29? Jom Dapatkan Neutrocut by Haus


Omaigod! Ada promosi ke? Yezzaaaa. Memang tengah promosi la meal replacement Neutrocut by Haus Premium ni. Jimat! Jimat! dan Super Jimat!

Kalau korang tengah cuba-cuba survey meal replacement dan korang tersinggah kat sini, korang sangat bertuah! Mesti korang tengah nak diet kan?

Apa yang jimat sangat tu?

Harga asal sekotak Neutrocut ni adalah RM59

Harga promosi untuk 2 kotak Neutrocut ni adalah RM99

Tapi dengan pembelian set combo ni, korang dapat lagi diskaun tambahan RM10 menjadikan korang hanya perlu bayar RM89 saja untuk 2 kotak. Ya Allah, jimat sungguh!

Bukan itu jer tau. Korang dapat free shaker dan free postage! Wow, berbaloi!


DIJAMIN HALAL



OK, korang memang bertuah sebab korang akan dapat survey produk meal replacement yang bukan saja sedap tapi halal. Halal tu yang penting sebab kalau produk tu halal, sudah pastilah selamat tanpa bahan terlarang.

Meal replacement yang CikYam maksudkan kat sini adalah Neutrocut dari Haus Premium. Halal sebab dikilangkan di kilang berstatus halal oleh Jakim. Kilang kat Cheras.


NAK KENAL NEUTROCUT? JOM CIKYAM PERKENALKAN



👉 Ini adalah produk terbaru Haus Premium.

👉 Neutrocut ni adalah produk hidangan gantian (meal replacement) yang lengkap.

👉 Diambil dengan tujuan bantu proses nak turunkan berat badan.

 

KENAPA SESUAI UNTUK TURUNKAN BERAT BADAN?


OK, kalau korang memang tengah survey produk meal replacement untuk tujuan turunkan berat badan, Neutrocut memang sangat sesuai. Sebabnya adalah:

1. Mengawal selera makan.

Macam mana Neutrocut boleh bantu kawal selera makan? Sebab dalam ni ada ekstrak Garcinia Cambodia yang boleh bantu kawal selera. Selain tu, boleh juga kawal kolesterol.

2. Menjadi hidangan gantian yang sihat.

Diperkaya dengan beras perang, psyllium husk dan serbuk oat. Jadi bila minum, korang akan rasa kenyang lebih lama. So tak delah asyik rasa lapar dan nak makan. 

3. Produk ini rendah kalori.

Bila nak turunkan berat badan, kita kena tahu berapa kalori yang kita ambil dan gunakan. Jadi, Neutrocut ni sangat sesuai untuk bantu turunkan berat badan sebab kalorinya rendah. Menggunakan susu skim yang rendah lemak dan ringan. Satu peket (sachet) kalorinya cuma 364 (vanila) dan 352 (coklat). 

4. Menurunkan berat badan secara sihat.

Sebagai pengusaha kilang yang diakui HALAL oleh JAKIM, Neutrocut tak dicampur dengan produk terlarang untuk berikan kesan kurus secara paksa dalam badan. Jadi, korang akan turunkan berat badan dengan cara lebih sihat.

5. Ada sumber kalsium, zat besi, protein dan vitamin untuk badan.

Yang ini, korang boleh tengok dalam senarai bahan yang digunakan. Memang diperkaya dengan sumber nutrisi yang bagus untuk tubuh. Maknanya korang akan dapat sumber nutrisi yang diperlukan tapi dalam masa yang sama boleh bantu turunkan berat badan. Best kan?


RASA APA? MACAM MANA NAK MINUM?

CikYam tak sabar nak bagitahu korang yang Neutrocut ni ada 2 pilihan rasa. 

1) Vanila

2) Coklat

1 kotak Neutrocut ada 7 peket (25 gram). Maknanya 25 gram X 7 peket.

Cara nak minum, bukak sepeket Neutrocut dan bancuh dengan air suam atau sejuk. Bancuh dalam shaker yang diberikan. Kocak dan minum. Senang jer!



PROMO HINGGA 8 SEPTEMBER 2020!



Sekotak harganya RM59. TAPI, TAPI, TAPI... bersempena dengan pelancaran Neutrocut pada bulan Kemerdekaan Malaysia ni, harganya cuma RM99 untuk pembelian combo 2 kotak Neutrocut. Bukan itu sahaja, korang akan dapat shaker secara PERCUMA dan juga postage PERCUMA. WOW! Oppsss jangan lupa korang boleh redeem RM10 lagi diskaun untuk pembelian pertama. So just bayar RM89 jer pada pembelian pertama. Jimat kan?


PM CikYam untuk tempah siap-siap! Barang baik selalunya cepat habis!

Klik sini untukpembelian NAK BELI NEUTROCUT PROMO

Jangan lupa singgah di katalog online Haus Premium untuk tengok banyak lagi produk yang best-best ya. Klik sini KATALOG ONLINE

Catat Ulasan

0 Ulasan