Kalau Gaji Biasa-Biasa, Moh Ler Buat Biz Online

 

Dalam hidup kita ni, yang membezakan kita dengan orang lain adalah usaha dan kemahuan. Selebihnya terpulang pada rezeki Allah.

Kita cuma usaha, Allah jualah yang menentukan hasil usaha kita tu.

Ramai yang tahu CikYam ada keje. Kan? Mesti ramai jugak yang perasan CikYam jual kosmetik, food replacement, hand sanitiser.

Kenapa ek CikYam buat semua ni? Tak lain tak bukan, sebab nak duit lebih tiap bulan. 

Selagi gaji yang dapat tiap bulan tu cukup-cukup je nak bayar rumah, kereta, api air, bil telefon, insurans, duit poket mak abah, duit sekolah anak, duit pengasuh dan duit belanja dapur, maka kita bukanlah orang senang. Kalau duduk kat bandar, selayaknya kita dipanggil miskin bandar. CikYam tak malu pun nak akui yang CikYam ni miskin bandar. 

Orang miskin bandar ni sedih hidupnya. Sebab dia tak jatuh tahap susah untuk layak dibantu dengan bantuan kerajaan. Tapi dia bukanlah orang senang. Maknanya apa-apa bantuan kerajaan CikYam tak layak dapat sebab bukan orang susah. Tapi hakikatnya bukan orang senang pun.

BIZ ONLINE UBAH POKET

Dengan buat biz Haus ni la CikYam tambah duit nak sara hidup. Alhamdulillah sangat membantu. Dapatlah bawak anak beli buku, pensel kaler yang best sikit dan susu yang OK sikit untuk umur peringkat nak membesar ni kan. Termasuk jugak insurans yang OK untuk anak.

Tak nak ke tengok anak happy? CikYam memang dah takde nafsu nak soping macam zaman memuda dulu. Dah insof. Segala apa yang CikYam buat sekarang ni semuanya untuk anak.

Apa yang penting anak-anak ada insurans. Kalau boleh, CikYam nak buat biz ni fokus pada saving dan masa depan anak-anak. 

Kalau korang keje pagi sampai malam, duit gaji cukup-cukup untuk sara hidup, korang sama la dengan CikYam. Nasihat CikYam, sementara masih ada kudrat, masih ada daya, masih sihat ni, buat la bisnes. Buat fully online je macam CikYam ni. Yelah, kita keje kan. Mana de masa nak bukak booth bagai. 

JANGAN TAKUT MENCUBA

Cubalah. Tak cuba tak tau. Dah cuba, boleh nampak hasilnya. Yang penting, fikir anak-anak. Kalau bukan kita yang bersusah payah untuk anak, siapa lagi? Ada ke jiran kita nak susah payah untuk anak kita? So, sapa lagi? Kita la mak ayah diorang ni yang patut susah payah untuk anak.

Nak start bisnes Haus, meh PM CikYam. CikYam share macam mana nak start. Mungkin ini titik permulaan korang nampak senyuman lebih manis kat wajah anak.

NAK CUCI MATA TENGOK KATALOG? MEH KLIK SINI 👇

Katalog Haus Premium CikYam


Catat Ulasan

0 Ulasan