PROMO JULAI - Foundation 5 In 1, Bukan Setakat Full Coverage





Korang, meh CikYam nak cerita pasal foundation Haus Cosmetics yang namanya Melky Glam Aqua Foundation ni. Power tak power tapi foundation ni ada fungsi 5 in 1 tau.

Apa dia yang 5 in 1 tu?


1) Primer
2) Foundation full coverage
3) Sunscreen
4) Sunblock
5) Treatment (microbiome)


Nampak tak betapa hebat foundation ni. Dulu foundation ni dalam botol kaca yang comel. Kandungan dia 15ml (RM50) Kali ni Haus Cosmetics keluarkan foundation dalam tiub dengan isian 10ml (RM43). Comel je. Didatangkan sekali dengan lipmatte.

PRIMER DALAM FOUNDATION. KENAPA BEST?


Bagi yang belum tahu, apa pentingnya primer, nah CikYam bagitahu ye. Nampak macam tak penting tau primer ni. Tapi kalau korang nak tahu, primer ni ada beberapa fungsi yang sangat penting kalau nak solekan nampak lebih mantap.

1) Yang pertama, primer berfungsi sebagai lapisan antara kulit muka dengan solekan. Jadi, hadirnya primer ni boleh bantu kurangkan kerengsaan pada kulit kot-kot korang ni kulit jenis mudah merengsa kalau terpakai alat mekap yang boleh buat kulit korang ni elergik.

2) Yang kedua, primer berfungsi sebagai ala-ala lapisan kanvas yang lembut sekata. Jadi, bila nak apply mekap tu akan jadi lebih mudah gittew. Kan best kan?

3) Yang ketiga, prime jugak berfungsi untuk bantu elakkan mekap bercapuk apabila kulit muka berpeluh.

4) Yang keempat, primer boleh bantu elakkan mekap mudah cair. Pengantin wajib pakai primer tau.

5) Yang kelima, primer bantu elak mekap mudah oxidized akibat daripada kesan tindakbalas sebum kulit dengan minyak dan pigmen dalam mekap.


Foundation dalam tiub comel ni saiznya 10ml. Dijual dengan harga cuma RM43 je. Tapi dia tak dijual asing-asing tau. Kalau nak beli kena combo dengan lipmatte. Bukan apa, barulah complete penampilan korang. Kulit cantik, bibir menawan. Haaaa gituuuu.

Ini combonya!

Promosi ni berlangsung sepanjang JULAI 2020. So apa tunggu lagi? Jom dapatkan set korang sekarang!

PILIH KOD FOUNDATION KORANG


 



PILIH KOD LIPMATTE KEGEMARAN KORANG




Catat Ulasan

0 Ulasan