PROMO: Beli 2 Lipmatte, Free Postage Seluruh Malaysia




Sepanjang PKP ni, CikYam faham ramai yang nak berjimat-cermat. Lagi-lagi jika ada yang terkesan dengan keadaan ekonomi sepanjang wabak Covid-19 ni melanda seluruh dunia.

Sebab itulah CikYam cuba membantu selagi boleh. Antara yang CikYam cuba bantu adalah dengan memberikan postage percuma kepada yang membeli 2 batang lipmatte Haus Cosmetics.

Dengan harga RM50 bagi pembelian lipmatte Haus Cosmetics, korang berpeluang dapat postage percuma. Untung kan? Jom dapatkan lipmatte Haus Cosmetics sekarang.


NAK JOIN JADI DS PUN BOLEH


Jadi ejen dropship komisyen yang korang akan datang adalah 20%. So kalau jual lipmatte Haus Cosmetics ni, berapa korang akan dapat?

Mudah jer. Jom kira. Harga sebatang lipmatte Haus adalah RM25. Setiap batang lipmatte yang korang jual, korang akan dapat 20% iaitu RM5. 

So, setiap satu jualan lipmatte yang korang dapat jual, komisyennya adalah RM5. Best kan? Korang tak payah bungkus, tak payah pos. Korang hanya promote dan jual. Ada order, bagitahu kat CikYam dan CikYam akan uruskan penghantaran lipmatte tu pada kastemer korang. Alahai, senangnya.

MACAM MANA SAYA NAK JOIN?

Kalau korang berminat nak join ejen dropship lipmatte Haus Cosmetics, senang aje. Sebelum tu jom kenal pasal lipmatte ni dulu.


Nama penuh: Matte Creamy Lips
Isian botol: 1.5 ml
Ada berapa warna: 12 kod warna
Bila pakai rasa apa: Rasa ringan, lembap dan tak melekit.
Harga: RM25 satu
Promosi: Beli 2 lipmatte dapat free postage

Klik link ni (Saya Nak Join DS Lipmatte). Berikan butir ini.
Nama:
Nama facebook:

CikYam akan daftarkan korang sebagai ejen dropship dan korang boleh terus menjual. CikYam akan tunjukkan caranya.

Jom cuci mata tengok warna yang cunz melecunz lipmatte Haus ni.


Wow sangat kan? Jom pilih kaler mana berkenan di hati.





Catat Ulasan

0 Ulasan