HAUS PREMIUM - Hand Sanitizer (30ml X 5 Botol) + Free Delivery





Sangat berbaloi. Hanya RM50 untuk pembelian 5 botol hand sanitizer. Setiap botol 30ml isi kandungannya. Free delivery pulak dulu. Memang best gilos.

Apa bestnya pasal Haus Sanitizer ni?


👉 HAUSanitizer adalah produk terbaru keluaran HAUS di bawah rangkaian HAUS Premium. Mengandungi formula istimewa untuk membantu pengguna melindungi diri daripada bakteria dan kuman. 
👉 Penghasilan hand sanitizer ini boleh dikatakan sebagai satu inisiatif khas pihak HAUS kepada masyarakat mengekang wabak pandemik COVID-19 oleh virus dari sejenis keluarga coronavirus.
👉 Dibuat di kilang GIM Cosmetic Industries Sdn. Bhd. Staff kilang 100 peratus muslim bumiputera. Diiktiraf HALAL oleh JAKIM dan ada sijil Good Manufacturing Practice (GMP) oleh KKM.  Mengamalkan Amalan Perkilangan Baik mengikut garis panduan yang ditetapkan.
👉 Mengandungi 70 peratus alkohol dan ada lab test menunjukkan Haus Sanitizer boleh  menghapuskan 99.9% bakteria dan kuman.
👉 HAUSanitizer tidak mengeringkan kulit dengan penggunaan kerap kerana kandungan Aloe Vera berfungsi memberikan kelembapan yang optimum.

KKM NOTIFICATION NUMBER: NOT200304544K

Ni bahan-bahan yang digunakan dalam Haus Sanitizer ni.


Berminat untuk dapatkan HAUS SANITIZER? Klik sini 👉 (SAYA NAK HAUS SANITIZER)

PELUANG BUAT DUIT DENGAN SISTEM AFFILIATE 


Haus Sanitizer adalah produk di bawah Haus Premium. Haus Premium menyediakan peluang buat duit dengan cara jualan sistem affiliate. Komisyen 20% diberikan untuk setiap jualan. Apa bestnya sistem ni?

👉 Tak payah simpan stok.
👉 Tak payah pos.
👉 Promote guna link je.
👉 Komisyen 20% akan diberikan setiap jualan.

Best kan?



Catat Ulasan

0 Ulasan