Ibu Alahan Teruk Sampai Tak Lalu Makan, Baby Berisiko Tak Cukup Zat 



Ada ibu hamil yang alahan sampai tak lalu nak makan apa-apa. Kalau dipaksa makan nasi atau roti, muntah. Akhirnya ibu melepek macam kain buruk.

Bila ibu jadi macam tu, terfikir tak apa yang boleh terjadi pada baby dalam perut? Baby tu berisiko tak cukup nutrisi. Tak cukup zat. Jadi, macam mana baby nak membesar dengan baik?

PENUHI NUTRISI


Bila ibu alahan, ibu kena tetap makan walau sikit supaya baby dapat zat secukupnya. Cara nak dapat zat adalah makan makanan berkhasiat. Tak kisahlah apa-apa pun asalkan cukup zat untuk baby.

Salah satu cara adalah minum Premamma. Ini adalah jus suplemen yang membantu mengurangkan alahan di samping membekalkan zat yang mencukupi untuk ibu dan anak.



Cukup 1 sudu pagi, 1 sudu malam. Khasiat dah memadai termasuklah asid folik, kalsium dan vitamin. Bila alahan dah berkurang, ibu boleh mula makan nasi atau roti untuk menambah tenaga.

Suplemen adalah makanan tambahan untuk mencukupkan nutrisi ibu setiap hari.

MINYAK TERAPI 



Ini adalah salah satu solusi untuk elak alahan. Sapu je minyak terapi atau minyak angin La Serene ni. Teksturnya lembut dan berangin. Bantu untuk nyah kan alahan yg rasa loya mual semua tu.

"Eh Cik Yam. Saya tak boleh bau minyak angin biasa tu tapi minyak ni boleh pulak. Sedap la bau dia. Best best. Nak 2 botol la. 1 bawak dalam handbag, 1 stand by tepi katil." 

Nampak? Betapa membantunya minyak ni untuk ibu yang alahan.



Minyak angin La Serene dan Premamma adalah produk berkualiti dan terjamin keselamatannya. Produk ni dipantau oleh Penasihat Saintifik merangkap Pakar Kimia No 1 Asia iaitu Prof Dr Azizan Ahmad dari UKM.

Nak order? KLIK SINI YA

Catat Ulasan

0 Ulasan