Iklan Nuffnang

Isnin, 30 April 2018

Apasal Muka Nampak Lain Hari Ni?


Hari ni, pepagi nak gi kerja, masa nak salam cium tangan suami, suami tegur. Apasal nampak lain je muka hari ni?
Wow, tak sangka! Hahaha. Suami pun perasan muka cam lain.
Takde suntik vitamin C atau botox pun. Cuma oleskan bedak best. Namanya La Beauty 5 in 1 Glam Foundation. Itu aje.💚💗
Tapi sebab nama pun 5 in 1 kan? Semua dah sempurna dalam tu. Pressed powder, foundation, 2 way cake, pelembap dan pencerah.
Ada pulak minyak argan dan marula. Jadi kulit sensitif pun boleh pakai.
Macam biasa, bila akak pakai, akak puas hati, baru akak jual. Nak try? Best sesangat bedak ni. Pepagi dah takyah sesibuk nak mekap. Senang sangat uols.
Pssstttt.... gambo tu akak tak edit tau. Dan bukan kamera 360. Original.
Meh klik sini kalau nak order. RM70 je.


Tiada ulasan: