Iklan Nuffnang

Khamis, 2 Februari 2017

DAY 29: 31 days challenge by jdt blogger - Menu Sarapan




Sarapan hari ini sebungkus nasi lemak. Aku beli di tepi jalan menghala nak ke pejabat. Lauk paru. RM4.50. Selalunya sedap tapi hari ni sambalnya agak kureng berbanding selalu. Minum pulak, beli teh tarik di kafe pejabat. 

Ni nak citer pasal teh tarik. Awalnya sampai je pejabat konon nak beli teh tarik. Tapi ramai pulak yang beratur menunggu air. So, aku naik dulu. Buka komputer, letak beg. Tetiba nampak team mate aku masa kat MW dulu jalan macam nak ke kafe. Kirim la sekali teh tarik. Nak bagi duit, dia kata takpe nanti aku guna duit aku dulu.

Tak lama lepas tu, dia bagi teh tarik kat aku. Mungkin rezeki aku pagi-pagi ni. Bagi duit, tak nak. Katanya dia belanja. TQ Nieda. Semoga murah rezeki ya.

Sekian task untuk hari ke-29 cabaran JDT Blogger. Berbaki dua hari sahaja lagi nak tamat. :-)

#jdtblogger 
#31dayschallengebyjdtblogger

Tiada ulasan: