DAY 6: 31 days challenge by jdt blogger - Gambar Bermekap @ Tanpa Mekap

Hari ke-6 cabaran JDT Blogger. 

Tajuk task kali ni Gambar Bermekap @ Tanpa Mekap. Banyak kali gak aku baca tajuk task ni sebab sekali imbas bukanlah memerlukan kita buat entri jawapan macam sebelum dan selepas (before and after). Hanya perlu berikan salah satunya sahaja, kan? Tapi, takpelah. Aku buat je entri ni dengan dua gambar iaitu sebelum dan selepas mekap.



Ini gambar sebelum mekap. Wajah polos tanpa solekan. Boleh nampak la tahi lalat di kiri dan kanan pipi. Nampak la kening aku yang memang semula jadi nipis.

Ini pula gambar selepas mekap dan menyarungkan busana sponsor. Wah, ada sponsor pula gitu. Masa ni aku ada penggambaran untuk majalah bersempena Aidilfitri. Setahun sekali wartawan pun nak juga rasa glamer disolek dan dirias cantik-cantik. Masa ni aku buat majalah. Sekarang di akhbar takde dah mekap-mekap gini. :-)

Jadi, inilah entri untuk task kali ini. Kita jumpa dalam entri esok pula ya.


#jdtblogger 
#31dayschallengebyjdtblogger

Catat Ulasan

4 Ulasan

Hernee Nazir berkata…
hehehe saya pulak buat dua2 silap baca hehehe..

http://herneenazir.com/2017/01/10/31-days-challeng-by-jdt-blogger-day-6/
Sang Rembulan berkata…
Sweet berlesung pipit..salam kenal..kisahrembulan.blogspot.com.my 😊
Wawa Ashihara berkata…
bare face akk cantik...jeles kita..huhu

dah komen...
jom ke entry wawa plak dan komen

http://www.wawaashiharaa.com/2017/01/31-days-challenge-by-jdt-blogger-day-6.html
Edrina Zulkafli berkata…
:)

a visit from: http://edrinazulkafli.blogspot.my/2017/01/day-6-makeup-vs-no-makeup.html