DAY 25: 31 days challenge by jdt blogger - Gambar 3 Tahun Lalu dan Kini

Gambar 3 tahun lalu. Masa ni aku bujang trang tang tang lagi. Nah, tengoklah gambar aku pose ala-ala model tersohor. Hahahaha. Aku memang suka pakai blaus atau tshirt dan kemudian sarungkan kardigan. Tak tahu la kenapa tapi sedar-sedar dalam lemari aku banyak fesyen yang macam tu.


Gambar bawah ni pula, gambar semasa Karnival Karangkraf. Aku dan editor MIDI masa tu bergambar dengan finalis Lelaki Maskulin 2013/2014.


OK. Ini gambar terkini. Tahun ni, 2017. Banyak beza tak? Tak banyak pun kan. Tetap maintain tembam. Kalau yang atas tu aku bertudung bawal yang dililit-lilit cinta dan syria sahaja, bawah ni aku cuba pakai instant shawl. Nampak lebih muda, ayu dan wallah. Hehehe. Masuk bakul angkat sendiri.



Sekian task hari ni. Terima kasih kerana tak jemu membaca semua entri saya sepanjang menyertai cabaran anjuran JDT Blogger ni. Masih ada enam entri berbaki. Wow!


#jdtblogger 
#31dayschallengebyjdtblogger

Catat Ulasan

0 Ulasan