Iklan Nuffnang

Isnin, 16 Januari 2017

DAY 12: 31 days challenge by jdt blogger - Pengalaman Seram

Pengalaman seram. Ermmm makin mencabar nampaknya soalan untuk meneruskan cabaran anjuran JDT Blogger ni. Aku ni penakut sebenarnya.

Seram bagi aku bukanlah hanya mengenai hantu sahaja. Tapi benda-benda menakutkan pun boleh aku kategorikan sebagai seram. Misalnya gayat.

Aku takut lalu kat jambatan gantung. Pernah lalu kat jambatan gantung di Sunway Lagoon. Aku amik masa lebih 45 minit untuk selesai jalan dari hujunh ke hujung. Paling win bila ada orang yang berani tu berlari atas jambatan tu. Kita ni gigih pegang kuat-kuat.

Takut jugak naik roller coster. Seumur hidup pernah dua kali je naik roller coster. Di Sunway Lagoon tu aku ternaik sebab tak tau yang itu roller coster. Kali kedua naik kat Legoland sebab temankan suami yang nak naik benda alah tu.

Ah seramlah nak citer panjang-panjang. Hahahaha... cukup sampai di sini sayang...

#jdtblogger 
#31dayschallengebyjdtblogger


Tiada ulasan: