DAY 11: 31 days challenge by jdt blogger - Pengalaman Bercinta

Oh, taks hari ke-11 ni susah betul nak jawab. Pengalaman bercinta. Bagi meringkaskan kisah cinta yang berbelit-belit, aku lupakanlah kisah cinta monyet kat sekolah dulu. Hahaha. Lupakan juga kisah cinta yang tak menjadi. Fokuslah pada kisah cinta abadi bersama encik suami.


Aku pernah kongsi kisah perkenalan dengan suami dalam majalah Keluarga terbitan Karangkraf. Aku kongsi di sini kata-kata yang aku coretkan untuk majalah itu.

"Setahun lamanya saya memerhati suami berniaga di tepi jalan menghala ke rumah saya. Tiada kekuatan untuk menegur. Hanya memerhati dari kejauhan. Sehinggalah saya bertemu wajah dengannya ditemani sahabat selepas beberapa bulan bersembang di laman sosial. Pelbagai dugaan kami hadapi dengan penuh sabar. Akhirnya kami disatukan dalam majlis akad nikah penuh kesederhanaan. Kami percaya soal jodoh itu rahsia Allah."

#jdtblogger 
#31dayschallengebyjdtblogger

Catat Ulasan

1 Ulasan

Edrina Zulkafli berkata…
masih menanti incik suami. huhuhu
semoga bahagia selalu sis :)


read my love story^^ > http://edrinazulkafli.blogspot.my/2017/01/day-11-love-story.html