DAY 10: 31 days challenge by jdt blogger - Single Atau Berkahwin


HA.... kita mulakan dengan senyuman. Nampak tak gambar tersenyum tu? Ini adalah detik aku dirias sebagai raja sehari. Lokasinya di Butik Norjuma, Anggerik Mall, Shah Alam. 

Nak sesuaikan dengan tajuk task hari ni iaitu Single Atau Berkahwin, gambar tu terang dan jelas menunjukkan gambar seri pengantin baru. Menjawab soalan task entri ke-10, sudah pastinya jawapan aku ialah berkahwin.



Lokasi penggambaran outdoor selepas majlis pernikahan dan persandingan aku ialah di sekitar Masjid Shah Alam. Tarikh 24 Mei 2014 sudah semestinya terpahat kukuh dalam ingatan kerana pada tarikh itu aku menamatkan gelaran wanita single kepada gelaran isteri orang.


Doa aku kepada Allah SWT, semoga pernikahan ini berkekalan dan membawa kebahagiaan serta diberkati oleh-NYA. Amin.

#jdtblogger 
#31dayschallengebyjdtblogger

Catat Ulasan

2 Ulasan

Hernee Nazir berkata…
semoga jodoh berpanjangan hingga ke syurga dan dikurniakan zuriat soleh solehah 😊
Edrina Zulkafli berkata…
semoga bahgai selalu :)


http://edrinazulkafli.blogspot.my/2017/01/day-10-single-vs-married.html