Iklan Nuffnang

Selasa, 8 Oktober 2013

3 Hari 2 Malam: Kuala Terengganu

Ha... ini kisah bulan lepas. Tarikh 25, 26 dan 27 September, aku outstation ke Kuala Terengganu. Walaupun tak pernah ke sana dengan cara memandu, sebab selama ni aku naik kapal terbang je, akhirnya sampai jugak ke sana. Jam 10.30 pagi dari Shah Alam, sampai ke sana senja lebih kurang jam 7 malam.

Tujuan ke sana untuk kumpul bahan majalah dan juga penggambaran Apa Kata Wnaita slot Inspirasi 40. Penginapan ditaja oleh Hotel Tanjong Vista. Terima kasih untuk Kak Sue yang sangat peramah. Begitu juga dengan Chef Abd. Razak dan Chef Badri yang memasak hidangan makan malam sedap masa hari kedua kami di sana.

Oh, tidak lupa terima kasih untuk tuan rumah Kak Siti Khotijah yang sudi muncul dalam majalah dan juga penggambaran bersama RTM. Layanan tuan rumah memang first class. Paling best ada durian... :-)

Tak lupa juga untuk Butik ALLafia yang menyediakan busana comel-comel untuk model gayakan. Dannnn paling tak lupa untuk sang jurugambar yang mengambil gambar cantik-mantik untuk dimuatkan dalam majalah MIDI nanti. Kikikiki... akan aku kenang saat kita menikmati nasi kukus berlaukkan ayam goreng di tepi pantai kemudian kita bergambar sakan di tepi laut itu yang sampai ke sudah kita tak tahu apa nama pantai tempat kita lepak melepaskan lelah dua hari bershooting di Kuala Terengganu... :-)

Tiada ulasan: