Iklan Nuffnang

Rabu, 25 Julai 2012

Buka Puasa & Cabutan Bertuah


SELAMAT berpuasa semua. Hari ini hari kelima berpuasa. Kisah yang aku nak cerita ini ialah kisah pada malam ketiga berpuasa. Aku, Suzi, Anis dan Zam berbuka bersama di Hotel Empire Subang. Huh, dengar macam hebat je kan sebab harga bufet Ramadan di sana ialah RM89++. Bukan harga nett tau. Kalau ada tanda ++ tu maknanya harga dia lebih mahal daripada itu.

Kami berani makan di sana sebab ada potongan harga sebanyak 50 peratus. Sebab itulah kami rasa kalau tak pergi macam rugi sikit. Kami nak pergi sebab nak makan sub gear box. Aku dan Anis pergi majlis pelancaran bufet Ramadan di sini bulan lepas. Sebab tu la aku tahu betapa sedapnya sup gear box tu.

Gambar kat atas tu ialah gambar aku dan Zam dapat cabutan bertuah. Hadiahnya ialah makan malam secara bufet untuk dua orang. Tarikh akhir bufet tu ialah pada November nanti. Haha. Zam pun dapat hadiah sama. Jadi maknanya kami berempat boleh makan lagi di sini. Huhuhu berbaloi. Ada lagi... iaitu empat bungkus coklat Kisses daripada Hershey's. Mantap!

Sebelum balik, kami diberikan buah tangan untuk bersahur dan memang aku makan waktu sahur pun. Kiranya kalau pergi bufet Ramadan kat sini memang tak rugi. Makanan sedap, berpeluang dapat lucky draw dan dapat makanan sahur pulak. Apa tunggu lagi? Pergilah... best!
  
Bestfriend forever and ever...
Sup gear box, sate, kambing....

Sedap makan kat sini...

Aku pakai selendang hari tu... comel tak?

Tiada ulasan: