Iklan Nuffnang

Selasa, 3 April 2012

Petronas & Garrett

"Alamak, gas habis. Macam mana ni? Lauk belum masak lagi!" Ha, jangan bimbang. Kalau gas habis, tak perlu lagi menggelabah. Sebabnya sekarang ni ada perkhidmatan penghantaran gas ke rumah anda. Betul ni. Tak caya?
Semalam aku pergi ke Hotel Mandarin Oriental (3.30pm - 5.30pm) menghadiri majlis pelancaran Servis Penghantaran Gas Petronas. Caranya mudah sahaja iaitu anda hanya perlu dail 1-300-888-427 untuk meminta lelaki-lelaki macho menghantar gas ke rumah anda. Aku kata lelaki macho sebab gambar flyer yang aku dapat ni bukan main macho lagi gambar lelaki nih. Cuba tengok gambar sebelah. Sapalah lelaki dalam gambar ni kan.
Servis ini bukan sekadar menghantar gas tetapi juga pemeriksaan keselamatan percuma dan anda boleh mengumpul mata ganjaran Kad Mesra. Promote Petronas nih.
Dah nama pun tugasan kat hotel sebelah KLCC. Haruslah aku berjalan sekali ke kedai popcorn yang aku nak sangat rasa tu. Selama ni asyik dengar je orang makan popcorn sedap tu. Nama kedai tu ialah Garrett. Kalau tak sebab tugasan memang aku tak pergi KLCC sebab sebagai golongan yang bukannya kaya-raya, di situ juga bukanlah lokasi pilihan aku untuk bershoping. Hehehe. Aku pun beraturlah untuk membeli popcorn tu. Sebungkus saiz small harganya RM19. Tu belum saiz medium atau large tau. Kira mahal popcorn ni. Tapi apabila masuk je dalam mulut, terasa keenakannya. Puas hati! Terbaik! Di samping beli popcorn, aku jugak beli bedak padat Loreal, penggaris mata Loreal dan pelembap muka Olay sebab stok kat rumah semua dah habis. Banyak pula membelinya. Inilah kalau tugasan di pusat beli-belah. Jadi macam ni la uols.

Tiada ulasan: