Iklan Nuffnang

Khamis, 22 Mac 2012

Media Nite RedBox

21 Mac 2012, aku memenuhi jemputan daripada Aje, PR RedBox yang kiut-miut tu. Jemputan ini adalah untuk majlis Media Nite. Kali ini ialah kali ketiga aku hadir ke majlis begini. Masa mula-mula dulu, kali pertama aku hadir sebagai wartawan Jelita di RedBox Sogo.
Kali kedua aku hadir juga sebagai wartawan Jelita di RedBox The Gardens. Masa tu aku dapat hadiah cabutan bertuah pemain DVD jenama JVC. Kali ini aku hadir sebagai wartawan MIDI pula. Tahun lepas aku dijemput juga tapi tak berkesempatan nak pergi. Tahun lepas dibuat di RedBox IoI Mall Puchong. Tahun ini aku terasa nak pergi sebab memang best Media Nite RedBox.
Selain ada games yang riuh-rendah tu, boleh lepas tension nyanyi-nyanyi reramai dengan rakan sekerja. Kemudian, makanan kat RedBox semua sedap-sedap terutama aiskrim yang ala-ala aiskrim McDonalds tu. Nyanyi, makan, jumpa rakan media daripada organisasi lain, lepas tu ada cabutan bertuah pula. Kan best tu. Betul-betul Media Nite. Dipendekkan cerita, malam ni aku pergi lagi ke Media Nite RedBox. Pejam celik dah lama jugak aku tak ke RedBox selepas Suzi dan Anis sambut birthday aku di sini. Huhuhu.
Sampai-sampai je, aku dan Anis diberitahu oleh penganjur, Karangkraf bilik nombor 25 ye. Aku pun pergi sambil diiringi kakitangan RedBox. Wow... besarnya bilik kitorang. Bukan satu bilik ya, tapi ada dua bilik besar disediakan untuk kami. Maklumlah kami kan penerbit terbesar di tanahair. Bangga kejap! Hehehe. Lepas nyanyi, ambil makanan, makan kemudian sambung nyanyi.Lepas tu, jam 8.30 malam kami dipanggil untuk acara permainan dan cabutan bertuah. Dipendekkan cerita lagi.... oh lihat saja gambar di bawah ye.

Aku menang cabutan bertuah televisyen LCD jenama Sony 40 inci..... bestnyaaaaaaaaaaaaaaaaa...... TQ Redbox... Alhamdulillah.

Tiada ulasan: