Selesai Sudah...

ALHAMDULILLAH. Bersyukur aku kepada Yang Maha Esa kerana akhirnya Majlis Hi-Tea Santai Bersama Kolumnis & Pembaca MIDI 2011 berlangsung dengan jayanya. Terima kasih kepada penaja utama iaitu Jamu Mak Dara yang memberikan kami suntikan dana untuk memastikan majlis ini dapat direalisasikan sesempurna mungkin.
Terima kasih kepada pembaca yang sudi hadir dan juga kepada semua kolumnis yang meluangkan masa untuk beramah mesra dengan pembaca MIDI.
Kolumnis majalah MIDI semuanya adalah insan yang berkaliber dalam bidang masing-masing. Penulisan mereka menjadi panduan kepada pembaca malah kepada aku juga. Di bawah ini aku selitkan gambar aku dan team MIDI sepanjang persiapan dan berlangsungnya majlis ini. Kepada pembaca MIDI, nantikan majalah MIDI keluaran 15 Ogos nanti untuk melihat gambar-gambar anda ya!


Aku & Ratu majalah MIDI (Kak Maizan). Bersama Jun, pereka grafik majalah MIDI dan Zul Bastari. Orang yang menyolek aku pada petang itu...


Sebelum majlis berlangsung kami pakai t-shirt putih. Ketika majlis, kami pakai jubah merah...


Team MIDI dengan Black Mentor. Bunga-bunga cantik ni hasil dekorasi Lan.


Team MIDI bersama team Brand Marketing yang sama-sama menjayakan majlis ini... Terima kasih daripada team MIDI.

Catat Ulasan

0 Ulasan