Iklan Nuffnang

Ahad, 24 Julai 2011

Piknik...

PIKNIK @ berkelah. Entah dah berapa tahun aku tak berkelah. Hari ni, dah rancang dengan Suzi dan Anis untuk berkelah. Sorang bayar RM30 untuk beli barang-barang untuk persiapan perkelahan ni. Ada ayam, ikan, sotong, udang, kerang, jagung dan kentang. Anis masak nak goreng dan biskut cornflakes. Apa? Biskut conrflakes? Macam tak masuk je makanan ni dengan aktiviti perkelahan. Tapi ermmm sedaplah biskut cornflakes Anis. Perkelahan ni sekejap je sebab tiba-tiba je hujan. Sampai sana lebih kurang kol 11am. Kol 2.30pm dah sampai rumah balik. Apa-apa pun seronok lah sesangat walaupun cuma sekejap....


Suasana damai di air terjun bahagian bawah sekali. Zam a.k.a ketua survey port paling best untuk duduk.


Suzi kata dia macam tak wujud dalam aktiviti piknik ni sebab gambar dia takde. Ada la Suzi... tu ha kecik je gambo kau. Anis berbaju biru....


Orang sibuk membakar... aku sibuk mandi dengan Zid...


Zam berjaya menghidupkan api selepas berhempas-pulas nak hidupkan api tu...


Mandi, makan, mandi, makan...

1 ulasan:

chocinmybox berkata...

bila lagi nak picnic neh???? kali ni jangan luper bawak khemah k!