Iklan Nuffnang

Selasa, 19 Julai 2011

Bagan Lalang

INI cerita awal bulan dapat gaji hari tu. Kongsi duit berempat makan kat Bagan Lalang. Dah dua tahun tak pergi sana. Masa pergi dulu Anis solo. Sekarang dah terikat berdua. Aku je yg masih pegang title solo. Suzi pun dah berpunya. Oh tidakkkkk. Apa-apa pun, bukan nak citer pasal title. Nak citer pasal makan. Memang sedap makan kat sini. Layan gambar je yek....


Aku, Suzi, Zam dan Anis. (a.k.a: Sekwat, Guna, Patin dan Ganesh)


Kerang bakar dan ketam cili. Sekali pandang macam ketam masal sambal gitu, kan. Ketam kurang memuaskan hatiku ini...


Makanan laut yg macam buluh ni memang sedap. Apa entah nama dia. Yang hijau tu sayur kailan ikan masin.


Kepah tsunami kesukaan Suzi a.k.a Guna. Tom yam campur yang best!


Siakap masak stim. Ada satu lagi makanan lupa nak ambil gambar iaitu kerapu tiga rasa....

Tiada ulasan: