Iklan Nuffnang

Ahad, 20 Februari 2011

Hari Jadi Aleeya Nuha & Izzah Hazeerah

SABTU, aku pergi ke Bandar Seri Putra sebab nak raikan anak saudara yang comel-comel ni sambut hari jadi. Ini semua hari jadi yang dah lepas tapi baru nak sambut. Kiranya macam belated birthdaylah. Aleeya 28 Disember, Izzah 16 Februari. Hehe, sian kakak, sambut lambat ek birthday. Baju kuning yang Izzah pakai tu ialah hadiah hari jadi daripada aku. Dapat je baju tu terus pakai. Baju tu lengkap dengan seluar warna kelabu. Comel... Hadiah kakak pula ialah baju tidur gambar Barbie.


Dari kiri, belakang: Non, Suzi dan aku. Depan: Izzah dan Aleeya. Inilah kek kegemaran keluarga adik aku ni iaitu Chocolate Indulgence daripada Sercet Recipe.

Hari tu makan ayam bakar, udang bakar dan jagung bakar. Ada juga spagetti. Erm... tima kasih tuan rumah. Dan selamat hari jadi untuk Aleeya Nuha dan Izzah Hazeerah.

Tiada ulasan: