Iklan Nuffnang

Ahad, 3 Oktober 2010

Selamat Hari Jadi Suzi...

JUMAAT lalu, aku merancang untuk meraikan hari jadi Suzi yang ke-ehem2 bersama Anis di TGI FRiday The Curve. Walaupun aku dah pun raikan secara 'tidak rasmi' di MidValley hari tu tapi kali ni nak raikan bersama Anis. Anis sebenarnya tak berapa sihat. Dia dah pergi ke klinik dan juga TDMC untuk ambil darah. Kasihan Anis... Pun begitu, demi Suzi, Anis sanggup luangkan masa untuk meraikan hari jadi sahabat ini. Lokasi sambutan bertukar dari The Curve ke Pavilion kerana lebih dekat dengan rumah Anis memandangkan masalah kesihatannya.
Hahaha... rasanya sambutan hari jadi Suzi ni sangat-sangat meriah walaupun hanya kami bertiga. Terima kasih kepada krew TGI Friday yang sudi menyambut hari jadi Suzi. Suzi siap kena naik atas kerusi, menyanyi dan meniup lilin kek hari jadi yang disponsor oleh TGI Friday. Terima kasih... tengoklah gambar-gambar di bawah ni ya.

6 ulasan:

suziey berkata...

isk, isk. isk, kesian kat si suzi tuh kan...

Mariam Elias berkata...

takde kesiannya.... padan muka ada la. kikiki...

suziey berkata...

oiii...azza kata mana de gamba..tipu ...

Mariam Elias berkata...

Azza... oh gambar tu nanti dulu ek.
Tengah gi hantar kedai, cuci.
Kikikih... tak lah. Belom upload lagi la. Busy la katakan... deadline ni ha.

Mariam Elias berkata...

Azza... oh gambar tu nanti dulu ek.
Tengah gi hantar kedai, cuci.
Kikikih... tak lah. Belom upload lagi la. Busy la katakan... deadline ni ha.

chocinmybox berkata...

erm...melihat pada gambar2 tu....meriah sungguh la harijadi suzi tuh...kan?kan?.................