Iklan Nuffnang

Sabtu, 23 Oktober 2010

Bunga Bunga Bunga & Coklat

WEEEEEEE. Tak pernah dapat bunga. Tiba-tiba hari ni dapat bunga. Ingatkan sapa la yang bagi. Huhu perasan ada secret admire. Si penghantar bunga yang handsome menunggu di tepi pengawal keselamatan di tepi pagar pintu masuk pejabat. Bila tengok je tulisan di atas kad, sudah kukenal siapa yang mengirim bunga dan coklat. Siapa lagi kalau bukan adik aku yang kerja jururawat tu. Non. Huhu terima kasih Non. Walaupun dah seminggu hari jadi aku, masih ada yang sudi memberi hadiah. Memang special la hadiah ni sebab aku tak pernah dapat bunga. Ada sesapa nak bagi bunga????? Datanglah cinta!


Tiada ulasan: