Selamat Hari Jadi Suzi

Selamat Hari Jadi Suziana....
Pada 28 September hari itu aku dan Anis merancang untuk menyambut hari jadi Suzi. Lokasinya ialah di rumah aku. Heheheh.
Nampaknya Suzi gembira walaupun hanya majlis kecil-kecilan sahaja. Tiadalah istilah menonton wayang tengah malam sebagai mana majlis Anis pada April lalu. Namun kami gembira kerana sambutan ini diadakan dengan penuh keikhlasan ketika otak sedang bergelut dengan tugasan pejabat yang semakin menghampiri deadlinenya.
Pada majlis ini juga pelbagai berita baik kami terima daripada panggilan telefon yang menerjah saat majlis berlangsung. Semuanya menggembirakan. Tahniah Suzi. Nampaknya doa kita setiap kali selepas solat dimakbulkan Tuhan. Semoga kita terus menjadi orang yang merindui kasih Allah. Anis, terima kasih kerana sama-sama sambut hari jadi Susan ya.... Thanks to Eddie too. Wah dengan Eddie aku kena speaking Omputeh sikit.


Kek coklat daripada Secret Recipi menjadi pilihan. Hadiah daripada Anis.... menutupi separuh muka Suzi. Anis, lain kali beli kotak besar sikit biar tutup muka dia semua terus.

Sesi memberi hadiah. Empat sekawan yang menyambut hari jadi Suzi untuk tahun ke 32... opssss terlebih sudah....

Catat Ulasan

0 Ulasan