Iklan Nuffnang

Khamis, 1 Oktober 2009

Raya Di KL

Ya, inilah gambar kenangan beraya di KL. Takde la beraya sakan pun. Cuma raya di rumah aku dan raya di rumah Cik Yam di Bukit Subang. Kat rumah Suzi masak laksa. Satu Pantai Dalam mencari bahan nak masak laksa. Kira-kira 10 kedai aku dan Suzi masuk untuk mencari laksa, ikan, daun kesum, bunga kantan. Nasib baik sedap. kalau tak sedap mesti hangin sebab susah nak dapat barang nak masak.



Kiranya ini sesi maaf-maaf dan bagi duit raya. Yang Anis suap tu ialah otak-otak Kempas yang aku beli di Kempas masa balik JB hari tu.

Posinglah Cik Kak....


Aku pun posing gak.


Ini pula gambar di rumah Cik Yam. Anak Cik Yam panggil aku Big Bos. Entahlah kenapa dia panggil aku Big Bos ek? Sebab aku nampak macam bos ke atau sebab aku big????? Hahahaha

Tiada ulasan: