Iklan Nuffnang

Selasa, 13 Oktober 2009

Selamat Hari Jadi Untuk Diriku

HARI ini aku sangat gembira. Kenapa? Sebabnya ada kejutan sambutan hari jadi aku. Paling tak disangka, majlis ini bermula daripada bilik tidur aku. Masa tu aku dah nak tidur sebenarnya. Ketika mata sudah hampir terlelap, tiba-tiba Suzi dan Anis datang membawa kek sambil nyanyi lagu Selamat Hari Jadi versi Inggeris.
Aku pun tak tahu dari mana datangnya si Anis. Tiba-tiba je ada dalam bilik. Masa tu aku tengah dengar lagu dalam telefon bimbit.
Apa lagi, aku pun terus bangun dan melihat boyfriend Anis ada di ruang tamu. Hahahaha.... Erm... jadi kaedahnya aku pun sambut hari jadi dengan pakaian baju kelawar. Sangat eksklusif, kan.
Makan pun dah terhidang di atas meja. Bila masa diorang mengemas semua tu pun aku tak perasan. Maklumlah aku dah nak tidur masa tu.
Kepada kawan-kawan baikku yang boleh kuanggap sebagai sahabat, terima kasih kerana menyambut hari jadiku ini. Kamulah yang menggembirakan hari-hariku. Kamulah yang menceriakan kehidupan dengan gelak tawa dan berkongsi susah serta senang. Terima kasih, terima kasih dan terima kasih.










3 ulasan:

Ibu kami berkata...

Happy birthday k.yam... moga panjang umur & murah rezeki hendaknya..

selamba je panggil k.yam padahal sebaya... hehe.. dh terbiasa...

Rashidah Ibrahim berkata...

Harap tidak terlambat, diucapkan juga selamat hari jadi kepada Cik Yam, semuga panjang umur dan murah rezeki...

Mariam Elias berkata...

Terima kasih untuk Ibu Kami dan Kak Shidah. Harap-harap doa anda berdua dimakbulkan Allah. Amin...