Kisah Umrah

HARI ini aku dan keluarga Sita menghantar mama, Non dan Atiq ke KLIA. Bangun Subuh-Subuh lagi dan kami bertolak dari Seri Putra jam 7 pagi. Dari rumah Sita hendak ke KLIA hanya ambil masa setengah jam. Sayu je hati aku melihat pemergian mereka. Belum ada rezeki untuk aku turut serta walaupun mama pada mulanya mengajak aku untuk ikut ke sana. Namun akhirnya Non yang pergi dulu ke sana. Tak apalah ada rezeki aku nanti.
Kapal terbang mereka berlepas jam 10.30 pagi dan mereka check-in jam 9 pagi. Aku perlu pulang awal kerana hari bekerja. Selepas bersalam dan berpelukan dengan mama, Non dan Atiq, aku berlalu pergi ke tempat letak kereta cepat-cepat sebelum air mataku jatuh.
Doa kukirimkan kepada mereka supaya mendoakan aku memperoleh kebaikan dalam hidup. Insya-Allah....

Catat Ulasan

0 Ulasan