Iklan Nuffnang

Isnin, 11 Mei 2009

Jalan-Jalan Pergi Zoo Negara

HA kata mana ni> Inilah dia Zoo Negara. Sudah bertahun lamanya aku tidak ke sini. Kali terakhir ketika melakukan penggambaran program RTM bertajuk Celik-Cilik dahulu yang aku rasa pada tahun 2004. Lima tahun jugalah aku tidak menjejakkan kaki ke sini.
Kali ini aku ke sini untuk meraikan kedatangan anak saudara Suzi iaitu Aiman. Katanya dia ke sini untuk melihat katak. Hahaha, Aiman, kalau nak tengok katak tak payah ke zoo. Pagi-pagi bangun tidur jenguk je ke luar tingkap rumah nenek kat Krai tu. Ada punyalah katak kat situ.










Tiada ulasan: