Suzi Belanja Makan Malam

GEMBIRANYA rasa di hati apabila Suzi mempelawa aku dan Anis untuk makan malam di Sweet Chat di MidValley Megamall. Anis pernah bawa kami makan di situ kerana dia dapat baucar semasa membuat tugasan untuk ruangan Lepak Place dulu. Paling aku terasa-rasa ialah pankek durian. Sedapnya.... Selepas balik kerja kami terus berangkat ke lokasi yang letaknya hanya kira-kira lima minit perjalanan dari pejabat kami (kalau tiada kesesakan jalan raya). Gambar di bawah menceritakan segalanya.


Gaya Anis dan Suzi menikmati hidangan masing-masing.

Burger, aku punya. Gambar sebelah Suzi punya.

Pemanis mulut iaitu bubur caca dan pankek durian. Sedapnya... tolong tolong... sedap sangat.

Blue Ocean dan yang merah tu apa ya nama dia?
SELEPAS makan malam, jalan-jalan dan nampak Harvey Norman ada jualan murah. Aku suka beli di kedai ini kerana kalau jualan murah tu memang murah sungguh. Aku beli bantal dan bantal peluk jenama Novelle Home. Anis pula beli bantal jenama Jean Perry dan Novelle Home. Empat barang ini harganya cuma RM124 lebih kurang. Murahlahkan sebab barang kat sini boleh tahan harganya. Aku cuma membeli-belah di sini pada masa jualan murah sahaja terutama kalau nak beli tuala, bantal dan cadar.

Inilah bantal yang aku beli. Gambar sebelah Anis sedang menjinjing bantal dia. Lenalah harapnya tidur kami malam ini.

Catat Ulasan

0 Ulasan