Iklan Nuffnang

Sabtu, 28 Mac 2009

Jom Kira Duit Tabung

NAK keluar bersantai pinggang belakang masih sakit. Baca surat khabar habis dari depan ke belakang sudah kuselak. Nak habiskan baca novel takde mood. Nak tengok TV, cerita semuanya hampeh dan tak kena dengan jiwa. Jadi apakah yang harus kulakukan? Aku pun ambil tabung berbentuk beruang aku tu dan aku keluarkan isi perutnya. Duit syiling itu aku kira satu per satu. Hehe banyak juga. Seratus lebih jugalah jumlahnya.




3 ulasan:

Nuha berkata...

Banyaknya duit syiling auntie ayam.. aleeya ada tabung KFC yang ada muzik tu.. kalau ada syiling macam tu punya banyak.. mesti habis bateri..

Mariam Elias berkata...

Ini simpanan dah dua tahun dah. Pasni nak beli tabung besar sikit. Nak kumpul secara tetap supaya boleh capai seribu pulak... hahahah angan-angan.

Ibu Abah berkata...

syoknya kira duit syiling.. ni hobi dari kecik sampai dh tua ni..hehe.. tp skrg dok kira duit tabung anak je le.