Makan Malam

SALAM kepada semua.
Kali ini aku nak berkongsi cerita mengenai hidangan makan malam. Tadi aku dan Suzi singgah di Restoran Mahbub di Bangsar. Ini semua kerana membaca blog seorang rakan yang menulis mengenai sup pekat dan dimakan dengan roti Perancis. Jadi, aku pun pergilah ke sana untuk mencubanya. Erm... boleh tahan. Aku makan sup kambing pekat dengan roti. Suzi pula makan roti nan keju dengan ayam tandoori.


Catat Ulasan

5 Ulasan

rynas berkata…
wah cedapnyer. tadi saya pun lunch kat mahbub ngan ikram makan nasi briani ayam madu. Dr bkt antarabangsa sanggup ke bangsar tau semata-mata nak suruh ikram try kat mahbub. saya mmg suka bangat ayam madu kat mahbub paling da boom sepanjang yg penah saya rasa setakat ni wallah!!!!
Tanpa Nama berkata…
wahhhh itu favarote I & husband tu Cik Yam, dulu selalu melepak kat situ sambil layan Sup Lidah atau Sup Kambing...

Rynas: Ko igt x 3 pg yg kiter gelak bagai nak pengsan..."Sup Ayam Berlidah Kambing" hanya kiter yang tahu ekekkeke
Ibu kami berkata…
mmg k.yam lina suka sgt ngan nasik ayam madu tu.. rasa kt mana2 takleh nak celen lagi... lg satu sup yg sedap kt roundabout subang airport.. k.yam cuba le..
chocinmybox berkata…
haih...sume dah ada pengalman berayam madu kat mahbub nih.bile lak haku nak g nih
suziey berkata…
anis...jom kita p pekena ayam madu tuh nak tak? nanti u balik dari KK kita p k..pastuh kita p pekena ikan bakar kat kampung baru plak..hua hua hua bnyk nih rancangan menjelang gaji nih...