Iklan Nuffnang

Jumaat, 19 Disember 2008

Kembar tak seiras

LIHATLAH gambar di bawah. Ini ialah gambar Anis (kiri) dan Suzi (kanan). Mereka berdua ialah penulis di majalah I-Remaja. Pada hari ini mereka pergi ke pejabat dengan pakaian hampir sama tanpa dirancang. Denim biru, kemeja-T hijau dan tudung hitam. Kami semua gelar mereka kembar tak seiras. Hingga ada yang berseloroh mengatakan itu uniform I-Remaja pada setiap Jumaat.
Persamaan mereka ialah:
1) Graduan Universiti Teknologi Mara, (UiTM) Shah Alam.
2) Sangat manja dengan ibu.
3) Masing-masing sudah ada buah hati.
4) Penulis majalah I-Remaja.
5) Kawan baik aku.
6) Apa lagi ya.... nanti aku cari lagi.



7 ulasan:

rynas berkata...

Yerlah cik yam kita pun perasan kalau suzi pakai baju hijau anis pun mesti hijau juga hik..hik..hik..

Mariam Elias berkata...

Tu la pasal. Biarlah, asalkan bahagia, kan. Paling best baju hijau diorang tu memang ala-ala sama dari segi fabrik dan fesyennya.

Tanpa Nama berkata...

saya pun confuse sebenarnya dengan situasi yang acap kali berlaku ni.tapi,kata orang,kalau dah berkawan rapat,mesti instinct kuat.kita pun selalu sama baju jugak kan? hrm...

Raja Nor Azeda Raja Uda berkata...

Biarkan le... asalkan mereka bahagia. Jangan dua2 tak pakai baju gi opis sudah le... Haru biru jadinya nanti!!!!!

suziey berkata...

hahahaha...klakar plak aku tgk kami berdua berpakaian sama....hahahaha

anis berkata...

hrm...gak idea yang tak pakai baju tu.isk...kalau idea tak pakai baju tu,saya serahkan pada kakyamlah untuk buat keputusan.ahak

Tanpa Nama berkata...

heheh ala kakyam,kak anis n kak suziey pun kembar gak... all da besh to all ma kakak..tq.