Jadi Ejen Dropship, Buat Duit Poket Jual Lipmatte!





Yes! Memang simple je. CikYam tak nak peningkan kepala korang sebab CikYam pun tak suka pening-pening. CikYam nak cakap pasal satu cara buat duit poket dengan cara mudah; jual lipmatte jer. Satu benda berkaitan kosmetik yang semua orang pompuan ada.

Lipmatte adalah adik-beradik lipstik. CikYam percaya korang yang tengah baca blog CikYam ni mesti ada at least sebatang lipstik atas almari atau dalam handbag. Betul tak? So, korang percaya tak kalau jual lipmatte ni, boleh buat duit walaupun sikit. Kalau rajin, boleh buat banyak.

Jadi ejen dropship komisyen yang korang akan datang adalah 20%. So kalau jual lipmatte Haus Cosmetics ni, berapa korang akan dapat?



Mudah jer. Jom kira. Harga sebatang lipmatte Haus adalah RM25. Setiap batang lipmatte yang korang jual, korang akan dapat 20% iaitu RM5.

So, setiap satu jualan lipmatte yang korang dapat jual, komisyennya adalah RM5. Best kan? Korang tak payah bungkus, tak payah pos. Korang hanya promote dan jual. Ada order, bagitahu kat CikYam dan CikYam akan uruskan penghantaran lipmatte tu pada kastemer korang. Alahai, senangnya.

Kenapa agaknya korang kena jual lipmatte Haus Cosmetics ni ye? Sebelum tu, korang kena kenal dulu dengan lipmatte yang best ni.

Nama penuh: Matte Creamy Lips
Isian botol: 1.5 ml
Ada berapa warna: 12 kod warna
Bila pakai rasa apa: Rasa ringan, lembap dan tak melekit.
Harga: RM25 satu
Promosi: Beli 2 lipmatte dapat free postage

.


Ini 12 warna lipmatte.

MACAM MANA SAYA NAK JOIN?

Kalau korang berminat nak join ejen dropship lipmatte Haus Cosmetics, senang aje.

Klik link ni (Saya Nak Join DS Lipmatte). Berikan butir ini.
Nama:
Nama facebook:

CikYam akan daftarkan korang sebagai ejen dropship dan korang boleh terus menjual. CikYam akan tunjukkan caranya.

CikYam tunggu!

Catat Ulasan

0 Ulasan