Iklan Nuffnang

Selasa, 31 Januari 2017

DAY 27: 31 days challenge by jdt blogger - Gadjet Saya


Sekarang ni gajet yang aku miliki ada tiga. Samsung tab, Samsung galaxy J7 dan Blackberry Z30.

Meh nak citer. Samsung tab ni hadiah hari jadi aku. Encik hubby bagi. Tapi sekarang ni dah jadi barang mainan si kecik. Contohnya gambar kat atas tu. Jadi tempat diorang tengok youtube.

Blackberry tu pulak aku beli tahun 2014. Dua tahun pakai, tetiba dapat warning kata telefon tu tak support WhatsApp. Takde whatsapp susahlah hidup nak mesej orang, kan? Takkan nak sms kot. Disebabkan itulah aku beli Samsung. 

Nak dijadikan cerita, Blackberry aku pun sekarang ni dah jadi gajet untuk si kecik. Ermmm itulah kisah aku dan gajet.

#jdtblogger 
#31dayschallengebyjdtblogger

Tiada ulasan: