Kenapa Ibu Bekerja Yang Bersalin Caeser Kena Berpantang Dengan Postmamma?





Baru 60 hari cuti bersalin secara czer, dah kena kerja. Uisyhhhh. Dalaman ibu dah sihat ke? Kerja pulak ke sana, ke mari. Drive kereta dalam jarak yang jauh dan tempoh lama.

Sebab itulah ibu bekerja kena amalkan Postmamma sepanjang tempoh berpantang bersalin czer. Ini sebabnya:

👉Ibu bekerja kena keluar rumah dan banyak bergerak. Luka luar mungkin dah kering elok. Yang dalam tu? Postmamma bantu elakkan luka dalaman terjejas akibat pergerakan yang banyak sepanjang hari.

👉Ibu bekerja makan tak menentu. Apa yang ada depan mata, itulah yang dimakan. Kalau di rumah, bolehlah pantau khasiatnya. Makanan di luar? Nak tak nak, makan je lah. Kalau tak makan kang lapar pulak. Jadi, badan tak cukup nutrisi berkhasiat.

👉Ibu bekerja perlukan tenaga yang lebih banyak untuk melakukan kerja. Tubuh baru je lepas ditoreh-toreh untuk melahirkan anak secara czer. Jadi, Postmamma akan bantu menjadi sumber tenaga untuk ibu bekerja menjalankan rutin harian sepanjang hari.

So, ada ibu bekerja yang bakal menjalani czer dalam masa terdekat ni? Nak Postmamma?

Hanya 3 botol sudah memadai untuk ibu kekal sihat.

CIK YAM SANGAT MEMAHAMI



Cik Yam pun ibu bekerja jugak. Cik Yam full time sebagai wartawan. Ke hulu ke hilir, memang memenatkan. Bila dah pernah kena caeser, badan kita tak macam dulu.

Walaupun dah habis tempoh berpantang, Cik Yam tetap amalkan Postmamma sebagai energy booster. Alhamdulillah tak ada masalah kesihatan yang berkaitan dengan kesan czer.

Ada yang nak cuba Postmamma? Meh contact Cik Yam. Klik je SINI untuk Whatsapp CikYam

Catat Ulasan

0 Ulasan