Iklan Nuffnang

Selasa, 22 Jun 2010

SHAHIR!!!!

PAGI YANG BEST! Kenapa? Sebab aku dapat jumpa, salam dan ambil gambar dengan Shahir. Sedang aku menaip artikel di meja, Anis datang bagitahu aku yang dia nampak Shahir di studio. Kemudian kami lihat Shahir pergi ke lobi dan tentunya ke kafe. Aku pergi kafe pejabat dan nampak Shahir sedang minum dengan seorang wartawan majalah. Terus aku menegur Shahir dan minta bergambar dengannya. Terima kasih kepada wartawan itu yang tolong ambilkan gambar aku dengan Shahir.

4 ulasan:

suziey berkata...

wah tercapai jugak hajat yg lama tersimpan itu...puas hati dah dpt jumpa artis kesukaan ko itu...

Mariam Elias berkata...

Gila kau tak puas hati. Lama dah aku tunggu. Hari tu dah terlepas sekali sebab masa dia datang, aku ada asgmt kat luar. Kali ini, terus aku tegur dia. Tak rugi afundi dia...

Mummy Suri berkata...

uiks, kakak undi ke??? wah2...terharu. saya setakat jerit bagi sokongan je...hahahaha

Mariam Elias berkata...

Erm... undi la. Nak bagi dia menang sebab dia memang layak menang. Video klip dia pun aku download secara 'halal'.